Yenice Demokrasi Meydanı neden karanlık?
Yenice’de çocukların bisiklet sürdüğü, top oynadığı ve ailelerin akşam oturduğu sayılı alanlardan biri olan Demokrasi Meydanı’nın ışıkları çalışmıyor.
Yapılan ışık sistemi ya arızalı ya da açılmıyor. Yaz ayları gelmişken çocuklar karanlıkta oyun oynamak zorunda kalıyor, aileler ise meydanda rahat vakit geçiremiyor.
Üstelik akşam saatlerinde meydanın içine araç park edilmesi de zaten az olan kullanım alanını daha kötü hale getiriyor. Çocukların oyun oynayacağı, vatandaşların rahatça oturacağı alan daralıyor.
Yetkililerden beklentimiz, meydandaki aydınlatma sisteminin aktif hale getirilmesi ve alanın daha düzenli kullanılmasıdır.
Yenice Motosiklet ve Doğa Sporları Derneği
