Federasyon Başkanımız ile bir araya gelerek motosiklet camiası üzerine sohbet etme ve görüş alışverişinde bulunma fırsatı yakaladık.
Günün anısına hatıra fotoğrafı çektirerek bu güzel buluşmayı ölümsüzleştirdik. Misafirperverlikleri ve samimi sohbetleri için kendilerine teşekkür ediyor, motosiklet camiasındaki birlik ve beraberliğin güçlenerek devam etmesini diliyoruz.







