Doğayla iç içe gerçekleştirdiğimiz gezimizde Bayraklı Tepe’de mola verip manzaranın tadını çıkardık, birlikte yedik, içtik ve keyifli sohbetler ettik. Ardından Taş Mekan’da içtiğimiz çaylarla günün yorgunluğunu attık.
Dostluğun, kardeşliğin ve motosiklet tutkusunun bir araya geldiği bu güzel akşamda bizimle olan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
Yollar dostluğa, dostluk ise güzel anılara çıkar.
#YeniceMotosikletDerneği #YEMDOS #Motosiklet #Doğa #Dostluk #BayraklıTepe