29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kapsamında düzenlenen voleybol turnuvasındayız.

YENİCE BELEDİYESİ – REAL POSTA GÜCÜ SPOR 

🇹🇷

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kapsamında düzenlenen voleybol turnuvasında bu akşam Yenice Belediyesi ile Real Posta Gücü Spor karşı karşıya geldi.

Maç dostane bir atmosferde, centilmence geçti. Her iki takım da sahada güzel bir mücadele ortaya koydu.

Yeşil Yenice Motosiklet Kulübü olarak tüm takımlara başarılar diliyor, çeyrek finalde başarılarının devamını diliyoruz!

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir