

Yeşil Yenice Motosiklet Kulübü olarak, Yenice Müftülüğü’nün düzenlediği Camiler ve Din Görevlileri Haftası münasebetiyle gerçekleştirilen Sabah Namazı Buluşması programına katılım sağladık.
İsmetpaşa Mahallesi Aşağıdüz Camii
Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda sabah namazı kılındı, ardından tesbihat yapıldı.
Sabahın bereketiyle gerçekleştirilen buluşma, cemaatimize ikram edilen sıcak çorba ile son buldu.
Katkı sunan, emeği geçen ve bu güzel manevi atmosferi paylaşan herkese teşekkür ederiz.

